tiistai 21. maaliskuuta 2017

Tampere Kuplii 2017



Tosiaan Tampere Kuplii on nyt takana. Minulla oli todella mukavaa conissa, vaikka aika paljon tuli juostua vain ympäri conia. Siltikin oli kiva tavata kaikkia ihania ihmisiä ja vaihtaa kuulumisia. Anteeksi myös siitä, että olin todella huono keksimään puhumista :D Olen niin huono sosiaalisesti, että huhhuh. 

Näin heti aluksi muuten kommentoin, että kaikki kuvat on minusta ottanut Katariina Kauramäki
( All pictures of me are taken by Katarina Kauramäki) 



Tulin jo perjantaina Tampereelle kaverille, mutta tosiaan emme paljoa perjantaina puuhailleet. Hieman kokeilimme erilaisia lettejä peruukkiini ja katsoimme Netflixiä. Aamulla lauantaina päätin, etten halua lettejä peruukkiin, kun peruukin kanssa ne eivät asettuneet niin nätisti. Heräsimme kaverini kanssa aika aikaisin, että pääsisimme coniin mahdollisimman aikaisin, koska halusin päästä ostamaan Traconiin liput. Valitettavasti taas minulla oli ongelmia meikkaamisen kanssa, niin aikaa meikkaamiseen meni varmaan jotain kolme tuntia. Ehdimme silti hyvin coniin ja sain ostettua itselleni Traconiin liput. Lauantai meni siis vain hilluen ja tervehtien kavereita. Myös otimme kuvia asukokonaisuudestani. Oli aika outoa liikkua taas todella naisellisesti. Taisi monet kavereistanikin hämmentyä nähdessään minut, koska monet eivät olleet tunnistaa minua ensiksi. Täytyy sanoa, että olin myös yllättynyt siitä, miten päivän mittaan aloin pitää meikeistäni, vaikka aamulla vihasinkin niitä. Tekoripseni pysyivät myös mahtavasti, vaikka pelkäsin niiden lähtevän irti. Täytyy sanoa, että Duon ripsiliima on rakkaus! 






Täytyy myöntää, että oli kyllä mukava kerrankin kulkea tyttömäisenä conissa :3
Lauantain illan vietimme kaverin kanssa hänen kämpillään. Joimme Rose -viiniä ja katsoimme taas Netflixiä. Rentouduimme siis vain.

Aamulla sunnuntaina minun pitikin pakata tavaroita ja aloin taas meikkaamaan. Meni meikkaamisessa taas aikaa, muttei ihan niin paljon. Sunnuntaina minut helpommin tunnistettiinkin ihan hiusteni ja tyylini takia varmaan. Ainakin näin epäilin. Minua vähän harmitti, että kusin meikkauksessa yhden jutun, mutta onneksi se ei meikkiini paljoa vaikuttanut, kun lopputuloksen piti muutenkin olla vähän sottainen. Vietin sunnuntain taas hilluen ihanien ystävieni kanssa. Liikuin porukasta porukkaan ja vain olin. Päädyin ostamaankin asioita. Esimerkiksi kaulakorun lookkiini. Otimme sunnuntainakin kyllä kuvia minusta ja täytyy sanoa, että olen yllättynyt, kuinka kivoja saimme, vaikka noh... olen edelleen maailma huonoin malli. Olen niin vaivaantunut kameran edessä ja pahin ongelma minulla on käsieni kanssa, koska en ikinä tiedä, mitä tekisin niillä. Silti kiitos ihanan kuvaajani, niin saimme ihania kuvia aikaan!










Pidin sunnuntain asukokonaisuudesta todella paljon ja nautin niin paljon, että silloin lauantaina H&M:stä sain ostettua tähän asukokonaisuuteen tuon paidan, etten aina pukisi samoja vanhoja vaatteita. Oli ihana myös uusia platformejani päästä ulkoiluttamaan. Ne paljon saikin kehuja ja monet ihmiset halusivat viedä ne mukaansa D:<


Onko näistä makailukuvista tulossa kohta rutiini kaikkiin photoshootteihin? Tämä on taas näitä, kun turhauduttu tarpeeksi ja vain romahdin makaamaan ja yritin miettiä erilaisia poseerauksia, koska oikeasti olen edelleen maailman huonoin ihminen keskimään poseerauksia. 


Tosiaan, mutta nyt ne ostokseni! Ostin ne Traconin liput. En nyt jaksanut niitä kuvata, mutta noh ne on vain normaalit liput, joten niin :D
Ostin sunnuntaina tällaisen ihanan korun tuohon asukokonaisuuteeni. Rakastuin heti myyntipöydillä, kun näin tämän ja oli pakko ostaa, vaikka olikin aika hintava.



Ostin myyntipöydiltä myös ihanan nahkakisse croptopin. Se oli alennuksessa, joten oli pakko ostaa. Pahoittelen nyt myös, että minulla kovin edustavia vaatteita ole päällä muuten, koska halusin ottaa vain kuvaa ostamista paidoistani ja en jaksanut nyt panostaa siihen, että sopivatko ne muuten vaatetukseeni, joten kärsikää yöhousuistani ja rakastakaa croptoppiani. Siinä on tuollaiset ihanat levenevät hihatkin!

Silloin lauantainahan kävin siellä H&M:ssä ostamassa paitaa sunnuntain asuuni, niin toinen vaihtoehto olisi ollut tuollainen reikäpaita, mutta se ei olisi sopinut niin hyvin kuin tuo toinen, joten otin nyt vain tällaista kuvaa teille siitä. Anteeksi... en löytänyt tähän hätään toppia sinne alle, joten kärsikää jälleen :D 

Minulla meni tosiaan aika paljon rahaa Tampereella, mutta nooh nyt seuraavaan coniin on vielä aikaa. On minulla muutenkin tässä nyt mennyt rahaa ehkä liikaa, kun olen Animeconiin liput ostanut ja ostanut uuden oikeanlaisen binderin.

AI NIIIN! Alennuin ostamaan taas meikkejäkin tuossa yhdessä vaiheessa D: 

Kuvat ovat vähän huonoja, koska valaistus ei ollut paras. Ostin siis Jeffree Starin Androgyny -paletin ja yhden nestemmäisen huulipunan sävyssä Scorpio. Minulla oikeastaan oli sitä huulissa lauantaina Tampere Kupliissa. 







Otin muuten pari viikkoa sitten kuvaa kaikista meikeistäni :D Tästäkin nyt puuttuu nuo uudet ja jotkut tietyt tuotteet oli hukassa, mutta tässä nyt suurin osa ainakin. Luoja, että minulta löytyykin vähän kaikkea.


Minulla olisi muuten tälle vuodelle kaksi cosplaysuunnitelmaa. Tarkoitukseni olisi ehkä saada Animeconiin aikaiseksi Reisen Touhousta ja Traconiin Pingviini Gothamista :) 

Katsotaanko saako heidät aikaan vai en, mutta toivottavasti!

Minut tosiaan löytää seuraavaksi Animeconista, mutta varmasti päivittelen blogiini vähän kaikkea turhaa. Saa ehdotella minulle ideoita, että millaisia postauksia kirjoittelisin. Edelleen olen ainakin yhdelle ihmiselle luvannut joskus tehdä tutoriaalia, että miten meikata mustelmia ja haavaumia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti